fukuru

Happy people have no stories!

Thursday, November 02, 2006

Life is a bitch...

"Όχι ρε μαλάκα, όχι!" πρέπει να το είπα τουλάχιστον 20 φορές μέσα στα 2 λεπτά που διήρκησε το τηλεφώνημα. Τώρα που το ξανασκέφτομαι δεν πρέπει να είπα και κάτι άλλο. Η είδηση που άκουσα απο τον φίλο μου ήταν εξαιρετικά οδυνηρή και σας εύχομαι ολόψυχα να μην ακούσετε ποτέ σας τέτοια νέα. Ξαφνικά έχασα κάθε επαφή με τα προσωπικά μου προβλήματα και μπορώ να πω με σιγουριά ότι όλα πλέον πέρασαν σε δεύτερη μοίρα.
Ο Δημήτρης ήταν απο τους λίγους ανθρώπους που έχω γνωρίσει οι οποίοι είχαν απόλυτη επαφή με την πραγματικότητα. Γνώριζε την θέση του στο σύμπαν, προσπαθούσε συνέχεια και με όλη την δύναμη του να εκπληρώσει τα όνειρα του και ως συνήθως το κατάφερνε. Τα τελευταία χρόνια τα είχε αφιερώσει στην αγαπημένη του και την είχε αγαπήσει όσο κανείς άλλος. Άλλη μία ευχή μου προς όλους εσάς ολόψυχα είναι να ζήσετε έναν έρωτα σαν του Δημήτρη. Να αφοσιωθείτε και να δώσετε όλο το είναι σας σε αυτό που ζείτε. Δεν ξέρω πώς να χρησιμοποιήσω τις λέξεις για να σας δώσω να καταλάβετε πόσο άδικο ήταν αυτό που έγινε το βράδυ του Σαββάτου τις 21 Οκτωβρίου. "Ο διάβολος έκοψε το νήμα της ζωής του αγαπημένου μας παιδιού για να μας δοκιμάσει", είπε ο παπάς. Μεγαλύτερη μαλακία δεν έχω ακούσει στην ζωή μου, λέω εγώ. Δυστυχώς δεν πρόλαβα να συζητήσω με τον Δημήτρη όσο θα ήθελα. Το μόνο που θέλω τώρα και απλά ελπίζω είναι να προλάβω και να έχω την δύναμη να δείξω την εκτίμηση και την αγάπη μου στα πρόσωπα με τα οποία συναναστρέφομαι. Δυστυχώς ή ευτυχώς όπως είπε και ο μεγάλος Freddie Mercury "The show must go on"
Θα τα ξαναπούμε

5 Comments:

Blogger demonia said...

Πραγματικά θλιβερό...:(
Αυτό που ακούω είναι Nirvana??

02 November, 2006 21:29  
Blogger Giorugosu said...

Nirvana; Τώρα αυτό πως σου ήρθε; Είναι Unkle με τη συμμετοχή του Thom Yorke απο Radiohead στα φωνητικά και λέγεται "Rabbit in your headlights" απο τον δίσκο "Psyence Fiction".
Όσο για το θλιβερό μέρος της ιστορίας ακόμα δεν το έχω συνειδητοποιήσει.

03 November, 2006 08:50  
Blogger Κολοκύθι said...

Ναι, πραγματικά θλιβερό. Είχα ακούσει και εγώ μια τέτοια μαλακία από παπά κάποτε.
ΥΓ:Βοήθησε τον να συνεχίσει. Γίνεται.
:-)

03 November, 2006 13:21  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Show must go on...
Τωρα μονο οι αναμνησεις.
Καλο του ταξιδι.

03 November, 2006 14:02  
Blogger Giorugosu said...

Όντως μόνο με τις αναμνήσεις μένουμε.Ευτυχώς έχω να θυμάμαι μόνο όμορφα πράγματα και στιγμές ευτυχίας.Η συνέχεια είναι αποκλειστικά δική μας.
Thanx!

03 November, 2006 20:46  

Post a Comment

<< Home