fukuru

Happy people have no stories!

Monday, October 09, 2006

Perfume

Είναι η τρίτη φορά που προσπαθώ να γράψω το τέλος της ιστορίας με τα Sunflowers κλπ. και αυτή την φορά με σταμάτησε μία κλωτσιά στο restart του υπολογιστή. Οπότε ας περάσω σε κάτι πιο απλό και εύκολο, κάτι που ήθελα να το ρωτήσω εδώ και καιρό. Ποιό είναι το αγαπημένο σας άρωμα; Αντρικό & γυναικείο. Ως προς το αντρικό θα με βοηθούσε σε μία μελλοντική αγορά του αρώματος με το οποίο θα σαγηνεύσω τις γυναίκες & ως προς το γυναικείο θα ήθελα να δώ αν όντως το Angel είναι το πιο γαμάτο άρωμα που υπάρχει.
Thanx προκαταβολικά!

P.S. Επηρρεασμένος απο το Άρωμα του Ζισκίντ που διάβασα πρόσφατα, το οποίο σύντομα βγαίνει σε ταινία.

3 Comments:

Blogger vlacha said...

Εμένα μου αρέσει το Dolce & Cabbana για τα αγοράκια (αρρενωπό αν και οι δημιουργοί του δεν είναι, γλυκό αλλά όχι υπερβολικό και έντονο) και για τα κοριτσάκια το αγαπημένο μου είναι το Hypnotic Poison by Dior (το όνομά του τα λέει όλα). Το Angel δεν το έχω μυρίσει ποτέ για να σου πω αν το θεωρώ κορυφαίο!

10 October, 2006 13:40  
Anonymous Anonymous said...

Το Angel το σιχαίνομαι μυρίζει σα ζαχαρωτό αλλά έχω ακούσει από τόοοσους πολλούς ότι είναι το τέλειο άρωμα και κάτι θα έχει δεν μπορεί, κάτι θα προκαλέι στους άντρες! εγώ φοράω άλλα σε αντίσταση :)
για άντρες σε μένα πιάνει το kenzo με το μαύρο κορμό μπουκάλι....για μύρισε το....

11 October, 2006 12:51  
Blogger Giorugosu said...

Thank you ladies, 3 διαφορετικά αρώματα για 3 διαφορετικές απόψεις. Nice... θα δοκιμάσω και θα σας ενημερώσω σύντομα!

11 October, 2006 16:16  

Post a Comment

<< Home