fukuru

Happy people have no stories!

Wednesday, September 13, 2006

Ζήλεια

Για ποιόν ακριβώς λόγο αυτή η συγκεκριμένη λέξη έχει κολλήσει της τελευταίες μέρες στο μυαλό μου δεν ξέρω. Δεν έχω κάποιον συγκεκριμένο λόγο να ζηλεύω τον οποιονδήποτε την συγκεκριμένη φάση. Υπάρχει βέβαια και η πιθανότητα η παντελής έλλειψη ζήλειας να μου δημιουργεί αυτό το συναίσθημα έτσι ώστε εγώ να πρέπει να ανησυχήσω για κάτι ή κάπως έτσι τέλος πάντων. Η αλήθεια είναι ότι για πρώτη φορά ίσως ανησυχώ για την έλλειψη κάποιου συναισθήματος ή μάλλον για την ανάγκη ύπαρξης του συγκεκριμένου. Το οποίο βέβαια είναι άκρως παρεξηγημένο στην κοινωνία μας, όπως έχουμε διδαχθεί όλοι απο προσωπικά και μη παραδείγματα. Το ξέρω ότι δεν γίνομαι κατανοητός, έστω και ένα μικρό ποσοστό απο αυτά που λέω να βγάζουν νόημα τότε ίσως να βρίσκομαι στον σωστό δρόμο για την απόκτηση του συναισθήματος.

3 Comments:

Blogger Κολοκύθι said...

Διάβασα αυτό και το από κάτω μαζί. Περίμενε να πάρω ένα ντεπόν και θα σχολιάσω.
φσσσσσσσσσσσσ ( το ντεπόν αναβράζει)
-
Η ζήλια είναι πολύ αφροδισιακό συναίσθημα. Είσαι σε πολύ καλό δρόμο όντως. Έχεις αρχίσει να ζηλεύεις τους ζηλιάριδες.

14 September, 2006 00:22  
Blogger Matron Maya said...

Σε ζηλεύω!

14 September, 2006 13:14  
Blogger Giorugosu said...

Να'ταν η ζήλεια ψώρα που λέει και ο σοφός λαός. Ακόμα το προσπαθώ πάντως, ελπίζω να βρω κάτι να ζηλέψω, αλλά αφού ζηλεύω τους ζηλιάρηδες τότε και εγώ ζηλεύω! Τελικά καλή ιδέα το ντεπόν.

14 September, 2006 23:20  

Post a Comment

<< Home