fukuru

Happy people have no stories!

Wednesday, August 30, 2006

Dream Sequence No1

Ήταν απόγευμα, βαρεμάρα κλπ. Η ιδέα να περάσω τις υπόλοιπες 24 ώρες καταστρέφοντας εγκεφαλικά κύτταρα με την βοήθεια του PS δεν ήταν καθόλου άσχημη. Μόλις είχε βγεί το Abe's Odyssey 2, μιλάμε για τόσο παλιά, ήταν απο τα παιχνίδια στα οποία ήμουν αρκετά καλός, τα οποία είναι ελάχιστα. Ο μαλάκας απ΄τον οποίο πήγα να το νοικιάσω, για κάποιον μυστήριο λόγο δεν ήθελε να μου δώσει το δεύτερο cd. "Θα σου πάρει 3-4 μέρες για να τελείωσεις το πρώτο cd!" ακούς εκεί τον μαλάκα! Επειδή ήταν άσχετος αυτός πρέπει να ήμουν και εγώ; Υποσχέθηκα στον εαυτό μου, να τελειώσω το cd εκείνο το απόγευμα. Καμμία πίστα δεν στάθηκε εμπόδιο, κανένας γρίφος, τίποτα απολύτως. Επέστρεψα στο μαγαζί 11 παρά κάτι, λίγο πριν κλείσει. Η έκπληξη του ήταν εμφανής, veni vidi vici! Πήρα το 2ο cd & επέστρεψα στον καναπέ για την συνέχεια... Όταν κολλάς σ'ένα παιχνίδι είναι ίσως απο τα πιο ενοχλητικά πράγματα στον κόσμο! Ατελείωτες ώρες σκέψης και να μην καταλήγεις πουθενά. Η ώρα είχε περάσει κατα πολύ τις αργάμιση & ο ύπνος ήταν αναπόφευκτος. Εκεί ήταν που ήρθε εκείνη να απαλύνει τον πόνο μου. Την έλεγαν Pamela & στο σύμπαν μας είναι διάσημη. Αλλά εκεί μόλις είχε κάνει ντους & φορώντας ένα ημιδιάφανο κομπινεζόν, πλησίασε στο κρεβάτι. Η συνέχεια ήταν κλασσική, όπως κάθε βράδυ, αυτή άψογη & εγώ έμοιαζα με τον Joker όλο & πιο πολύ! Αλλά σήμερα το είχε καταλάβει, κάτι δεν πήγαινε καλά. Με κοίταξε στα μάτια, & μου ψιθύρισε στ'αυτί: "Πρέπει να φωνάξεις για να έρθουν να σου ανοίξουν την πόρτα". Τότε ξύπνησα & έκανα αυτό ακριβώς που είπε, όπως πάντα. Μέσα σε 40 λεπτά το είχα τερματίσει. Εάν τύχει ποτέ να την συναντήσω, θα την ευχαριστήσω & ας με σαπίσουν στο ξύλο οι φουσκωτοί. Θα καταλάβει!

4 Comments:

Blogger pascal said...

Μόνο το πρώτο abe έχω παίξει...ωραία ιστορία ρε...

30 August, 2006 02:32  
Blogger Matron Maya said...

αντι να σου πάρει καμια πίπα ρε ζώον σου πε την λύση για το παιχνίδι; τι ωραίος που είσαι εσυ. Καραγκίοζη ε καραγκιόζη!

30 August, 2006 11:09  
Blogger Κολοκύθι said...

Xαχ. Κάνε σύμβαση με τον ύπνο σου. Μετά κανένας καραγκιόζης δε θα τερματίσει πιο γρήγορα από εσένα.

30 August, 2006 11:11  
Blogger Giorugosu said...

pascal: Το 2ο ήταν πολύ καλύτερο απ'ότι θυμάμαι.

matron: Η λύση ήρθε μετά τα προκαταρκτικά φίλε...

evie: Ο ύπνος μου είναι ανήσυχος τελευταία, αλλά αυτή πουθενά!

30 August, 2006 16:11  

Post a Comment

<< Home