fukuru

Happy people have no stories!

Tuesday, August 15, 2006

Θάσος 2006, 2η Πράξη

Ο λόγος για τον οποίο πήγα στην Θάσο εμφανίστηκε την Τετάρτη στην παραλία. Ήμουν προετοιμασμένος και ενημερωμένος, ο δύσμοιρος, απο την ξαδέρφη, της οποίας το γούστο μέχρι πρότινος εμπιστευόμουν. Έπεσε αρκετά έξω στην περιγραφή, θα έλεγα και στις συγκρίσεις με πρώην κλπ. Ευτυχώς όμως, διότι γλίτωσα τον κόπο ενός κατά πάσα πιθανότητα αποτυχημένου φλερτ. Πριν την γνωριμία βέβαια το αυγουστιάτικο φεγγάρι είχε ήδη επιδράσει στην ψυχοσύνθεσή μου και έτσι απογοήτευση, απόρριψη και απαισιοδοξία είχαν ριζώσει μέσα μου. Δεν έπαιξε και μεγάλο ρόλο στην απόφαση μου αλλά η επίδοση μου ώς γκρικ λόβερ, που λέει και ο Pascal, είχε εκμηδενιστεί, όχι ότι πριν ήταν κάτι το εκπληκτικό, αλλα λέμε τώρα. Έτσι η συνάντηση της χιλιετίας και ο έρωτας τύπου Ρωμαίος-Ιουλιέτα, Ναπολέων-Ιωσηφίνα, Αντώνιος-Κλεοπάτρα δεν πέτυχε. Ξέρω και άλλα ζευγάρια αλλά ήδη σας έχω πρήξει. Δυστυχώς δεν βρήκα αυτό που έψαχνα, και πιστεύω ότι κάνω υπομονή για κάτι πολύ καλύτερο. Μήπως τελικά είμαι λίγο μαλάκας; Ναί ρε συ, και μεγάλος μάλιστα... Χαχα σας πρόλαβα! του μπι κοντίνιουντ...

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Καλά ρε παπάρα, μέχρι να βρεις δηλαδή αυτό που θες θα παραμείνεις αγάμητος; Φτου ρε, μαλάκα (κι' ας μας πρόλαβες)

15 August, 2006 18:14  
Blogger Giorugosu said...

Τί να σου πώ; Το μέλλον θα δείξει!

16 August, 2006 02:24  

Post a Comment

<< Home