fukuru

Happy people have no stories!

Monday, August 07, 2006

Τί φταίει;

Επειδή ειλικρινά δεν ξέρω αλλά φαντάζομαι αρκετούς λόγους τους οποίους δεν έχω το χρόνο να αναλύσω, άλλωστε τί τον πληρώνω τον ψυχολόγο, θα αρκεστώ στα γεγονότα.
Λέτε να γίνει κάτι με την έτσι; Μπορεί να αλλάξει η ροή των γεγονότων; Ή θα βρεθώ πάλι στην κακόμοιρη περσινή θέση. Την οποία τόσο απότομα και στεγνά μου υπενθύμισε η φίλη μου μόλις βύθισα τα πόδια μου στην καυτή αμμουδιά και με έκανε κομμάτια, και είχε και μια ζέστα! Τα άστρα απ'ότι διαβάζω στην κατάλληλη ιστοσελίδα είναι υπέρ μου, όπως και ένας φίλος ο οποίος βρίσκεται έγκλειστος κάπου μακριά. Αλλά δεν βοηθάει και πολύ αυτό. Το θέμα είναι να γίνει κάτι, ή να κάνει κάτι, ή να κάνω κάτι, ή δεν ξέρω και γώ τί άλλο....
Ο καιρός θα δείξει... Άλλωστε πάντα θα υπάρχει κάποια λύση στον πάτο ενός μπουκαλιού!

2 Comments:

Blogger Matron Maya said...

όλα θα πάνε καλά carnal! keep us posted!

07 August, 2006 11:39  
Anonymous Anonymous said...

Γύρισες από διακοπές ρε; Αν ναι, πες μας την ιστορία σου. Αν δεν πήδηξες, δεν μας ενδιαφέρει η ιστορία σου. Υποψιάζομαι, λοιπόν,ότι ό,τι κι' αν γράψεις, δεν θα μας ενδιαφέρει.

13 August, 2006 17:10  

Post a Comment

<< Home