fukuru

Happy people have no stories!

Saturday, August 19, 2006

Extreme Makeover!

Επειδή δεν βλέπω και πολύ τηλεόραση, σπάνια θα δώ κάτι που θα με συγκινήσει και θα τραβήξει την προσοχή μου. Ως συνήθως η τηλεόραση είναι σε ένα κανάλι, οποιδήποτε και αν είναι αυτό, και εγώ σκέφτομαι πολλά και διάφορα. Αυτό όμως άλλαξε όταν μπήκε στην ζωή μου το Extreme Makeover. Εάν δεν το έχετε πετύχει παίζει κάθημερινές γύρω στις 11 το βράδυ στη ΝΕΤ. Η εκπομπή είναι αναμετάδοση από αμερικάνικο κανάλι και 2 "τυχεροί-ές" διαλέγονται για να πάνε στο Hollywood και να αλλάξουν την σκατόφατσα τους... Η αλήθεια είναι ότι οι συμμετέχοντες έχουν αφεθεί στην μοίρα τους, χωρίς καμμία προσπάθεια από την μεριά τους για καλυτέρευση της ζωής τους με αποτέλεσμα να τα περιμένουν όλα από τους πλαστικούς χειρούργους. Απίστευτα κλισέ συναισθήματα καθώς ο στυλίστας του Brad Pitt σου διαλέγει ρούχα που σου ταιριάζουν και η κομμώτρια της JLO σου φτιάχνει το μαλλί, αξίας 3.500$. Το γεγονός ότι τον επόμενο μήνα το μαλλί θα χρειάζεται καινούρια περιποίηση και τα ρούχα που θα αγοράσει θα είναι της τάξεως των 50-150$ δεν τους περνάει καθόλου απ'το μυαλό καθώς την συγκεκριμένη στιγμή που επιθυμούν οι παραγωγοί άλλα είναι τα κυρίαρχα συναισθήματα. Δείτε το, εμένα πάντως μου ανέβασε την αυτοπεποίθηση!

3 Comments:

Blogger Matron Maya said...

δεν χρειαζεσαι εσυ makeover φιλε μου. Εισαι μια χαρα... thats a boost isnt it?

19 August, 2006 18:47  
Blogger Giorugosu said...

FUKURU it is...

19 August, 2006 19:04  
Blogger gennyfer said...

Όλοι μου λένε πως οι ατέλειες δίνουν προσωπικότητα... Εγώ ομως θέλω να απαλαγώ απο αυτές.... Θεωρώ πως εχθρός τοθ καλού είναι το καλύτερο..... Γι'αυτό δήλωσα συμμετοχή στο extreme makeover..... πιστεύω ότι αν μπώ στο παιχνίδι οι μικρές παρεμβάσεις που χρειάζομαι στο πρόσωπο αλλα κ στο σώμα θα με βοηθήσουν να γίνω περισσότερο επιθυμητή αφου η αυτοπεποίθησή μου θα φτάσει στα ύψη....
Μακάρι να είμαι ανάμεσα στις επικρατέστερες γιατί το όνειρό μου να ασχοληθώ με την τηλεόραση, θα γίνει πραγματικότητα...
Ζητώ απο όλους σας τη θετική σας σκέψη κ την "προσευχή" σας να είμαι ανάμεσα στις επικρατέστερες.... φιλάκια!!!!

29 March, 2008 11:50  

Post a Comment

<< Home