fukuru

Happy people have no stories!

Friday, September 22, 2006

In the bus

Λοιπόν μόλις γύρισα σπίτι με το λεωφορείο διότι ώς γνωστόν σήμερα είναι ευρωπαϊκή ημέρα χωρίς αυτοκίνητο κλπ. κλπ. Δεν θα σταθώ στο πόσο οι Έλληνες τιμήσαμε την συγκεκριμένη ημέρα, αφού κάναμε το εντελώς αντίθετο. Είμαι στο μπούς που λέτε, ακούω ράδιο ροκιές κλπ. και παίζει System Of A Down το Such a Lonely Day ή κάπως έτσι τέλως πάντων αυτό είναι το νόημα. Με έχει πάρει απο κάτω και κλασσικά σκέφτομαι πώς θα περάσω καλύτερα το βράδυ. Αλλά πουθενά φώς στο τούνελ λόγω του τραγουδιού γαμώτη μου... Οπότε σταματάμε σε ένα φανάρι και ακριβώς απέναντι σταματάει ένα σχολικό και είναι ένας πιτσιρικάς γύρω στα 6 με 7 χρονών, με χαιρετάει χαμογελάει, εγώ τον γράφω κανονικά αλλά αυτός επιμένει. Πώς λέμε ο επιμένων νικά! Τον χαιρετάω και εγώ, χαμογελάω και γυρνάει ο μάγκας και φωνάζει όλο το λεωφορείο. Σε χρόνο d(t) με χαιρετούσαν γύρω στα 20 πιτσιρίκια. Η διάθεση, το παραδέχομαι ανέβηκε κατακόρυφα.
P.S.
1.Ουδεμία σχέση έχω με τον 25χρονο απ΄την Καβάλα. Απλά για να μην παρεξηγηθεί το post και έχουμε κακά ξεμπερδέματα!
2.Χρόνια Πολλά στον Nick Cave που έχει γενέθλια σήμερα και αν δεν κάνω λάθος παίζει σήμερα στην Αθήνα.

5 Comments:

Blogger Κολοκύθι said...

Γαμάτο σκηνικο!Συνήθως παθαίνω το αντίθετο και τα χαιρετάω εγώ. Οι φάτσες του γεμάτες αιφνιδιαμό είναι όλα τα λεφτα.Δοκίμασε το!

23 September, 2006 16:49  
Blogger Giorugosu said...

Τί να πώ; Δεν έχω πράσινα μαλλιά, δεν έκανα τίποτα το αξιοπρόσεκτο απλά ο πιτσιρίκος ήταν πολύ τυπάς.
Μπράβο του γιατί μου έφτιαξε τη μέρα! Την επόμενη φορά υπόσχομαι να τα αιφνιδιάσω εγώ.

24 September, 2006 19:50  
Blogger Matron Maya said...

@ jane e.

λοιπον θα σου πω μονο το εξής. o giorugosu ειναι υδροκέφαλος!!!

@ giorugosu

γουοτς απ?

25 September, 2006 12:15  
Blogger Giorugosu said...

@ matron
λες να φταίει αυτό τελικά; Απ'την άλλη μπορεί να ήταν τα πλοκάμια που έβγαιναν απ'τα μάτια μου και έγλυφαν το πόδι που προεξείχε απ'το στόμα μου...

25 September, 2006 20:09  
Blogger vlacha said...

Πότε θα πας στην πατρίδα του matron για να σε γνωρίσω κι εγώ; Θέλω να δω τα πλοκάμια που βγαίνουν από τα μάτια και γλύφουν το πόδι που βγαίνει από το στόμα! :)

26 September, 2006 13:11  

Post a Comment

<< Home