fukuru

Happy people have no stories!

Tuesday, October 17, 2006

Dream sequences 2&3

Είχα πολύ καιρό να δω κάποιο όνειρο. Τουλάχιστον να δω κάτι ενδιαφέρον και μετά να το θυμάμαι. Αυτό συνέβη τις προάλλες με 2 όνειρα απανωτά & άκρως ενδιαφέροντα...ίσως!
1ο Όνειρο:
Έψαχνε ένας Κορεάτης (σαν τους μαφιόζους στις ταινίες) να βρει τον αδερφό μου. Η μάνα μου ανησύχησε και μου ανέθεσε την επικίνδυνη αποστολή! Τότε ταξίδεψα στον χωρόχρονο, απο Θεσσαλονίκη βρέθηκα ξαφνικά Καρδίτσα μέσα σε γνωστό video club της περιοχής απ'όπου & τηλεφώνησα στον αδερφό μου. Του εξήγησα & αυτός δεν απάντησε, απλά γελούσε! Ακολούθησε ένα κυνηγητό με τον τύπο στους δρόμους του Edinburgh ώσπου τελικά τον ακολούθησα στο σπίτι του. Τώρα εκεί βρισκόταν με ένα παλιό μου έρωτα & την κολλητή της, η οποία έκανε μπάνιο. Στις πόρτες υπήρχαν ποστερ από ταινίες splatter. Επειδή δεν άντεχα να είμαι κοντά στην Ν. έφυγα & σε 2 nanosec βρισκόμουν σε ένα super market της Θεσσαλονίκης. Με πλησίασε ο Κορεάτης & ζητούσε να μάθει πού είναι ο αδερφός μου. Με μεγάλη αγωνία απαιτούσα να μου πει τί τον θέλει, & μου απαντά: θέλω να του πουλήσω κάτι προβολείς αυτοκινήτου!!!
Έλεος, πρέπει να έχω κάποιο πρόβλημα έτσι; Εάν ακόμα πιστεύετε ότι όλα πάνε καλά με την ψυχοσύνθεση μου τότε περιμένετε γιατί ακολουθεί το δεύτερο όνειρο:
2ο Όνειρο:
Δεν θα πώ πολλά, τα λόγια είναι περιττά εδώ κλπ. είχα γκόμενα την Kelly Osbourne!!! δηλαδή πεθερό τον Ozzy! και σας ρωτώ,ποιός λογικός άνθρωπος ονειρεύεται τους Osbournes;

7 Comments:

Blogger Matron Maya said...

και αν εσυ με απογοητεύεις ώρες ώρες τα όνειρα σου με κάνουν περήφανο! Σαγαπαω ρε μαλάκα!

18 October, 2006 02:47  
Blogger Κολοκύθι said...

Δε φτάνει που είδες το Εδιμβούργο και έκαψες και θερμίδες με το κυνηγητό έχεις και παράπονα? Για τιμωρία στο επόμενο όνειρο θα μοιράζω τις μπομπονιέρες στο γάμο σου με το Κελλάκι.

18 October, 2006 11:16  
Anonymous Anonymous said...

1)htan pio logiko apo to na soy leei th lush tou paixnidiou h pamela, 2)se euxaristw gia tis eyxes kai egw ston gamo sou 8a koyvalaw nero me to sourotiri,3)ela esu kai oxi ena alla 100 sessions giati kai o allos ta exei parei kai me parakalaei na kanonisoume

18 October, 2006 17:55  
Blogger 3 parties a day said...

Εσείς οι άντρες, δεν χρειάζεται να ψάχνετε για νόημα και λογική στα όνειρά σας. Όλο περιπέτειες βλέπετε! Άντε και κανα σεξουαλικό, ή επιστημονικής φαντασίας.
Το δικό σου όνειρο δε, είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτού που λέω. Τι κορεάτες μαφιόζοι, τι χωροχρόνοι, τι κυνηγητά...
Είναι η φύση σας τέτοια, μην ανησυχείς! ;-)

19 October, 2006 10:11  
Blogger Giorugosu said...

@ matron: Πότε ακριβώς σε έχω απογοητεύσει φίλτατε; Δεν χρειάζεται να απαντήσεις ξέρεις!

@ κολοκύθι: Δεν έκαψα καμμία θερμίδα σε πληροφορώ, το Edinburgh το είδα για 2nanosec & οι μπομπονιέρες θα έχουν & απο ένα κουκλάκι του πεθερού;

@ geregron: Γιατί βαλθήκατε όλοι με τον γάμο μου;Κάτσε να βρω νύφη & το συζητάμε, άλλωστε προηγούνται άλλοι...

@ 3 parties a day: Δεν ανησυχώ με τέτοια όνειρα αλλά όταν βλέπω λογικά πράγματα δεν έχει γούστο...

19 October, 2006 16:31  
Anonymous Anonymous said...

1ον Σου έχω πει εκατό φορές να μην
τρως βαριά το βράδυ
2ον Το θέμα γάμου το έχουμε
ξεκαθαρίσει τελείωνε εσύ τις
υποχρεώσεις σου και όταν έρθει
εκείνη η ώρα εγώ θα σου βρω
την κατάλληλη.....γιατί μόνο
εγώ ξέρω....

19 October, 2006 17:32  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Το κρεμμυι στα σουβλακια παντα σου εκανε κακο.Απο μικρο παιδι αυτο σου λεμε!!!

20 October, 2006 22:26  

Post a Comment

<< Home