fukuru

Happy people have no stories!

Wednesday, November 15, 2006

Τζέμης Μπόντης

-Πάμε να δούμε Μποντ ρε σύ;
-Για πιό λόγο να δώσω λεφτά για τον 007; Αφού βλακεία θα είναι...
-Όχι ρε συ, ο Τζέημς είναι εγγύηση... Κλασσική επιτυχία!
-Γι'αυτό ακριβώς τον λόγο δεν θέλω να τον δω, θα έχει τα ίδια και τα ίδια όπως και οι προηγούμενοι Μποντ. Ο μόνος τρόπος για να ξεχωρίσεις ώς πράκτωρ 007 είναι να είσαι τρισάθλιος στον ρόλο σου και να μην σε αποδέχεται το κοινό ως τον απόλυτο μυστικό πράκτορα, αν και εδώ που τα λέμε δεν έχω δει κανένα μοχθηρό κακοποιό στα έργα να ξαφνιάζεται με την αποκάλυψη της ταυτότητας του Μποντ και να το βάζει στα πόδια.
-Όχι ρε αυτό είναι διαφορετικό, είναι η πρώτη ιστορία του Μποντ και δεν έχει εκρήξεις, ούτε μυστικά κρυσφήγετα με 500 χιλιάδες κομπάρσους κλπ.
-Δεν ξέρω ρε καλά ακούγονται όλα αυτά αλλά τελευταία έχω απογοητευτεί πολύ από τις ταινίες, είναι και το φεστιβάλ τώρα και δεν ξέρω. Πρέπει να πάω για να δείξω σαν γνήσιος Σαλονικιός ότι στηρίζω την προσπάθεια ή να πάω να δω το Saw III στα Ster με ποπ κόρν και κοκα κόλα ως ένδειξη απέχθειας στην ψευτοκουλτούρα;
-Πάμε Μικρού για καμμιά μπύρα;
-Τί ώρα είναι;
-Κοντεύει οχτώ.
-Πάμε για καμμιά εξάδα!

8 Comments:

Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Ετσι...παντα Ster.
Aλλα στο Escape!!!
Δεν εχω δει ουτε μια ταινια 007.
Αρνουμαι φανατικα.

16 November, 2006 00:14  
Blogger Giorugosu said...

Δεν χάνεις και τίποτα. Ο Βέγγος καλύτερος είναι!

16 November, 2006 01:46  
Blogger Matron Maya said...

πες μου 5 λόγους για τους οποίους δεν γράφεις στο 5 reasons why...

18 November, 2006 12:38  
Blogger Giorugosu said...

1)Δεν γράφεις ούτε εσύ
2)Δεν γράφεις ούτε εσύ
3)Δεν γράφεις ούτε εσύ
4)Δεν γράφεις ούτε εσύ
5)Δεν γράφεις ούτε εσύ

οπότε υποθέτω ότι βαρέθηκες την όλη φάση και δεν γράφω ούτε εγώ...

18 November, 2006 20:31  
Blogger Nathalie said...

Κι εγώ δεν έχω δει κανένα Μποντ. Ωστόσο ο τελευταίος έχει πάρει διθυραμβικές κριτικές και σκέφτομαι από περιέργεια να πάω για να έχω δει κι εγώ τον 007 έστω μια φορά. Εμείς δεν έχουμε και Φεστιβάλ εδώ,οπότε δεν είμαι σε δίλημμα!

20 November, 2006 10:25  
Blogger fantaxteros ippotis said...

Ρε φιλαράκι πες μας τι ειναι αυτό το τραγουδι που έχεις βάλει γιατί έχουμε πρόβλημα και δεν μπορούμε να δούμε τι είναι

20 November, 2006 19:28  
Blogger Giorugosu said...

Είναι Sigur Ros & λέγεται Saeglopur

20 November, 2006 23:43  
Blogger vlacha said...

Εγώ πάντως βλέπω ότι μεγαλώσατε κι ακόμα μυαλό δεν βάλατε. Ακόμα τις μπύρες τις πίνετε έξι-έξι;

29 November, 2006 09:17  

Post a Comment

<< Home