fukuru

Happy people have no stories!

Sunday, October 07, 2007

La marriage

Δεν μπορώ να γράψω κείμενο που θέτει ερωτήματα & κάνει την αρχή για μία συζήτηση ανωτέρου επιπέδου. Οπότε θα τα πω όσο πιο απλά γίνεται.
Το θέμα είναι ότι παντρεύτηκε ένας παιδικός μου φίλος σήμερα και παρ'όλο που άκουγα για τους διάφορους συμμαθητές μου που έχουν επίσης παντρευτεί, ήταν η πρώτη φορά που ήμουν παρών σε έναν γάμο συνομήλικου μου. Η ψυχολογική μου διάθεση δεν είναι στα καλύτερα της τον τελευταίο καιρό, εδώ και χρόνια δηλαδή αλλά κάνω τα στραβά μάτια για να τα πηγαίνουμε καλά με τον εαυτό μου.
Οπότε το γνωστό μότο "Over thinking, over analyzing separates the body from the mind" πήρε την θέση του. Μήπως τελικά έχω χάσει κάποια επεισόδια; Μήπως όλοι τρέχουν εδώ και ώρες στον μαραθώνιο ενώ εγώ ακόμη δεν πήρα χαμπάρι ότι ξεκίνησε ο αγώνας; Κάνω κάτι λάθος; Σίγουρα κάτι κάνω που πρέπει να διορθωθεί αλλά τί είναι αυτό και πως θα διορθωθεί; Ξέρω τί θα απαντήσετε οι περισσότεροι απο εσάς. Δεν θέλω τέτοιες απαντήσεις. Ένα απλό "Σάλτα και γαμήσου βραδιάτικα!" φτάνει για να πιάσω το νόημα.
Όπως επίσης καλά είσαι ρε, no worries... κάποτε πιάναν τόπο. Πλέον είναι εντελώς άχρηστη η σύγκριση με άλλους, γιατί νιώθω την ανάσα τους, είναι ακριβώς πίσω μου.
Με 3 γάμους μέχρι στιγμής προγραμματισμένους για το 2008 πολύ κοντινών μου ανθρώπων, ένα μόνο είναι σίγουρο για μένα. Το αλκοόλ!
Όταν κοιτάς τα φώτα για απαντήσεις και μετράς την σκέψη σαν αποδεικτικό στοιχείο μην περιμένεις πολλά, απλά είναι η αρχή της εντροπίας.
I'm sick and tired of always being sick and tired...

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

(m)arry on

08 October, 2007 00:37  
Blogger Κολοκύθι said...

Νοικοκυρέψου επιτέλους να μου κάνεις και κανένα ανιψάκι, αχαΐρευτε.
:-P

08 October, 2007 10:04  
Blogger Matron Maya said...

Вот сука ... начинает изучать русский язык... Водка для победы!

08 October, 2007 12:02  
Blogger Giorugosu said...

@anonymous: ...stay strong!

@pumpkin: Το θέμα είναι ότι δεν θέλω να νοικοκυρευτώ αλλά οι καταστάσεις με πιέζουν να το σκέφτομαι σαν ενδεχόμενο. Μου θες και ανηψάκι...

@matron: Αν σου πω ότι η μόνη λέξη που κατάλαβα είναι η βότκα, τί θα πεις;

08 October, 2007 13:30  
Blogger Matron Maya said...

αυτό φτάνει

09 October, 2007 00:01  
Anonymous Anonymous said...

Le Mariage - στα γαλλικά είναι αρσεενικό, όπως και στα ελληνικά άλλωστε...

13 October, 2007 22:41  
Blogger Giorugosu said...

Το έγραψα στα βλάχικα "Η γάμος"

14 October, 2007 22:22  

Post a Comment

<< Home