fukuru

Happy people have no stories!

Wednesday, October 03, 2007

Νυχτερινό

Θυμάσαι που μου είχες πει ότι τα βράδια κοιμάσαι μέσα σε ένα κίτρινο φίδι; Ότι μένεις στον 6ο για να μπορείς να παρατηρείς την ζωή σου απο μακριά; Θυμάσαι τις γιορτές που περνούσαν χωρίς να αφήνουν τα σημάδια τους επάνω σου; Άλλη μία μέρα σαν όλες τις άλλες, έλεγες συνήθως. Η μόνη μέρα που έχει πραγματικά αξία είναι η μέρα που γεννήθηκα, και την διέγραψα απο την μνήμη μου. Μάλλον δεν θα θυμάσαι τίποτα απο αυτά. Το βράδυ στην Κεφαλλονιά με δύο μπουκάλια μαυροδάφνη και μισό πακέτο τσιγάρα. Είχες πει ότι το σύμπαν στροβιλίζεται προσπαθώντας να ξεφύγει απο το κέντρο του. Ότι όλη η προσπάθεια πρέπει να έχει αποτέλεσμα, γιατί χωρίς το αποτέλεσμα δεν υπήρχε ποτέ η προσπάθεια. Τους ξέχασες κιόλας; Όλους αυτούς τους αιώνες, περνούσαν έξω απο το σπίτι και ήθελαν λίγο απο την σάρκα σου. Ένα κύτταρο, μία σκέψη, ένα βήμα σου. Η καρδιά μου είναι ήλιος που πεθαίνει με κάθε χτύπο και η έκρηξη μέσα απο το πουκάμισο πετάει φλόγες για χιλιόμετρα ψηλά χωρίς κανείς να βλέπει το φως μου. Αν δεν τα θυμάσαι όλα αυτά, τότε κατάφερες αυτό που όλοι περίμεναν απο σένα. Συγχαρητήρια περνάς στην δεύτερη φάση της ζωής σου!

2 Comments:

Blogger BushidoCougar said...

Τελικά δεν ξέρω αν είναι ωραίο να περνάς στην δεύτερη φάση της ζωής σου...

04 October, 2007 14:59  
Blogger Giorugosu said...

Δεν είμαι σίγουρος αν υπάρχει αυτή η δεύτερη φάση ή γενικότερα εάν χωρίζεται σε φάσεις το όλο θέμα...

05 October, 2007 10:13  

Post a Comment

<< Home