fukuru

Happy people have no stories!

Tuesday, April 17, 2007

Getaway

Αποτυχία το σχέδιο... Τί αποτυχία δηλαδή καταστροφή, le catastrophe' , που θα έλεγε & ο Ρωμαίος εκατόνταρχος! Είχα προετοιμαστεί ψυχολογικά & περίμενα υπομονετικά στα σκαλιά της τράπεζας. Έτσι ζωσμένος που ήμουν όλο & περίμενα κάποιος να υποψιαστεί κάτι. Αλλά όχι, αστυνομικοί & σεκιουριτάδες ήταν απασχολημένοι στον σχολιασμό του ξύλου που έπεσε στον ποδοσφαιρικό αγώνα στο Αγρίνιο. Τί να έκανα & εγώ; Περίμενα... Άργησε & η χρηματαποστολή με αποτέλεσμα να αρχίσω να βαριέμαι. Σηκώθηκα πήγα δίπλα σε έναν οπλισμένο φύλακα & τον ρώτησα τί ώρα περιμένουν την χρηματαποστολή. "Όπου να'ναι έρχονται!" μου λέει ο μαλάκας. "Ξέρετε βιάζομαι λιγάκι" του απαντώ. "Γιατί ρε φίλε χάπι θα πάρεις;" με ρωτάει. Τον αγνοώ & ξανακάθομαι. Ανοίγω το κινητό & παίζω Trivial Pursuit. Μετά απο τρείς ερωτήσεις & ένα τυράκι φτάνουν τα λεφτά. Οι φύλακες παίρνουν θέση, ξεκουμπώνω τα όπλα μου, παίρνω το ημιαυτόματο & οπλίζω. Σφυρίζω στους φύλακες... προσπαθώ δηλαδή γιατί δεν ξέρω να σφυράω με αποτέλεσμα να τρέχουν σάλια στο πηγούνι μου. Γαμώτο πάει όλο το στυλ!!! Οι φύλακες γυρνάνε & μέχρι να σκουπιστώ οπλίζουν & φωνάζουν προειδοποιητικές απειλές! Τους γράφω στ'αρχίδια μου & αρχίζω να πυροβολώ... Το vinyl μπλουζάκι μου ανασηκώνεται σιγά σιγά απο την ανάκρουση των πυροβολισμών. Η μπάκα εμφανίζεται σε όλο της το μεγαλείο. Οι αντίπαλοι μου τρομοκρατούντε! Το όπλο αδειάζει, ανοίγω τα μάτια μου, όλοι όρθιοι, δεν πέτυχα κανέναν. Ωραίο σημάδι μεγάλε... αφήνω το όπλο να πέσει & βγάζω το πιστόλι. Τους φωνάζω να κάνουν πίσω. Φεύγω τρέχοντας αλλά δεν με ακολουθεί κανείς. Μπαίνω στο αυτοκίνητο, ανοίγω το ραδιόφωνο, βάζω μπρος & φεύγω. Κανείς δεν ακολουθεί. Κοιτάω αν έχω χτυπηθεί. Η μπάκα έχει βαφτεί κόκκινη. Δυσκολεύομαι να ανασάνω. Ανάβω αλάρμ & κάνω στην άκρη.  Αρχίζω να κρυώνω. Δεν έχω πάρει τα λεφτά αλλά απέκτησα εμπειρία. Την επόμενη φορά θα ξέρω.

10 Comments:

Blogger vlacha said...

Την επόμενη φορά μην βάλεις δερμάτινα, σε παρακαλώ!!!! Ντύσου καλύτερα spiderman!
:)

17 April, 2007 15:14  
Anonymous Anonymous said...

xa xa kalo, poly kalo "Το vinyl μπλουζάκι μου ανασηκώνεται σιγά σιγά απο την ανάκρουση των πυροβολισμών. Η μπάκα εμφανίζεται σε όλο της το μεγαλείο" panta tetoia!!!

17 April, 2007 16:21  
Blogger Gordon's said...

καλα δεν σου ειπα να με παρεις και εμενα? θα ηταν καλυτερα τα πραγματα τωρα και θα ειχαμε και τα λεφτα

17 April, 2007 16:23  
Blogger Giorugosu said...

@Βλάχα: Μην ανησυχείς & έρχεται σύντομα & ο Spidey!!!

@Geregron: Φαντάσου το λίπος να κινείται σε bullet time...

@Gordon's: Next time... Αυτή ήταν δοκιμαστική!

17 April, 2007 16:49  
Anonymous Anonymous said...

κρίμα ρε γαμώτο δεν τα κατάφερες και είχα βάλει στο μάτι ένα ωραίο αμαξάκι και σκεφτόμουν μόλις πάρεις τα φράγκα να σου στήσω καρτέρι!!!!!
φιλάκια....

18 April, 2007 14:28  
Blogger BushidoCougar said...

Διάβασα το post αρκετές φορές για να συνειδητοποιήσω τελικά ότι το λάθος ήταν στην σφυρίχτρα! Πρόσεξε το την επόμενη φορά! ...αλήθεια, πόσα κανονάκια σου έμειναν; :)

19 April, 2007 00:09  
Blogger Matron Maya said...

This comment has been removed by the author.

19 April, 2007 14:52  
Blogger Matron Maya said...

κοίτα να σε πίασουν... εγώ ο master, ο dungie και ο φανταχτερός είμαστε ήδη στη φυλακή και περιμένουμε :P

19 April, 2007 14:52  
Blogger Giorugosu said...

@spaigeck: Βιάζεσαι! Αυτή ήταν δοκιμή ετοιμότητας... Το μεγάλο κόλπο έρχεται! Φιλιά

@cougar: Όντως πρέπει να μάθω να σφυράω... Κανονάκια? Ωραίο blog έχεις, ειδικά τα manga ;-P

@Matron: Κάπου,κάπως,κάποτε είχαμε ένα σχέδιο αν θυμάσαι καλά... Αλλά όλοι την κάνανε με ελαφρά!

21 April, 2007 00:25  
Blogger BushidoCougar said...

Ναι κανονάκια, πως λέμε ζωές στα video games! :)

21 April, 2007 04:49  

Post a Comment

<< Home