fukuru

Happy people have no stories!

Tuesday, March 27, 2007

Βροχή

Τραβάω την πολυθρόνα δίπλα στο παράθυρο. Έχει αρχίσει η βροχή & κοιτώ απέναντι τις γραμμές του τρένου. Κοιτάω δεξιά, τίποτα. Κοιτάω αριστερά πάλι τίποτα. Δεν βλέπω, σκέφτομαι. Κλείνω τα μάτια μου. Οι ράγες τρέμουν... πλησιάζει το τρένο. Αλλά δεν ακούω τίποτα. Οι ράγες τρέμουν... τα καρφιά πετάγονται ψηλά. Ανοίγω τα μάτια μου. Ηρεμία! Τα κλείνω & βλέπω. Βλέπω τις ράγες στον αέρα να κουνιούνται πέρα δώθε σαν φίδια. Είμαι ο γητευτής. Κλείνω με τα χέρια τα αυτιά μου. Ακούω το τρίξιμο του μετάλλου... τις φωνές των φιδιών. Το τρένο έρχεται & τώρα το ακούω καθαρά. Η κόρνα, τα φρένα, οι φωνές. Τα φίδια τυλίγονται γύρω απο την γέφυρα & την σφίγγουν όλο & πιο δυνατά. Την σφίγγουν μέχρι να σταματήσει να ανασαίνει, να πάψει να χτυπιέται. Μετά βάζουν όλη την δύναμη τους για να σπάσουν τα κόκκαλα της. Η γέφυρα υποχωρεί & το τρένο έρχεται. Ανοίγω τα μάτια, βγάζω τις παλάμες απο τα αυτιά μου. Η βροχή σταμάτησε, το τρένο δεν φαίνεται πουθενά. Σηκώνομαι & πάω στην κουζίνα, το τσάι είναι έτοιμο.

8 Comments:

Blogger Matron Maya said...

αυτό θα σού λεγα και γω... να το βράζεις αδερφέ το ναρκωτικό... είναι καλύτερα έτσι... δεν κάνει κακό και στο στομάχι... για τα μυαλά πάλι δεν ξέρω...

27 March, 2007 14:34  
Blogger Giorugosu said...

Ποτέ το πορτοκαλί πρίν το μώβ... Αλλά δεν γίνεται αλλιώς!

28 March, 2007 00:33  
Blogger Κολοκύθι said...

Άσε αμέσως το οινόπνευμα από τα χέρια σου!

28 March, 2007 11:49  
Blogger tiranoulis said...

mipws eides tin nea diafimisi gia tis sidirodromikes diavaseis kai to epathes afto gioka mou???

28 March, 2007 16:20  
Blogger Giorugosu said...

@κολοκύθι: Ποιό οινόπνευμα; Το λευκό ή το μπλέ;

@τυρανούλις: Την είδα αλλά δεν το έπαθα απο εκεί. Καμμία σχέση.

29 March, 2007 09:59  
Anonymous Anonymous said...

γεια σου και πάλι φίλε μου, εγώ προτείνω να μην κόψεις τίποτα....
συνέχισε να παίρνεις ότι παίρνεις γιατί μόνο έτσι ο κόσμος γίνεται πιο υποφερτός.... και μάλλον πιο ωραίος....!!!! (χαχαχα)
φιλάκια....

29 March, 2007 13:29  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Εγινες ρομαντικος;;;

30 March, 2007 00:56  
Blogger Giorugosu said...

@spaigeck: Καλώς την φιλενάδα! Ο κόσμος είναι πάντα ωραίος, δεν χρειάζεται να πάρεις κάτι... φιλιά!

@πρέζα: Ρομαντικός; Βροχή, παράθυρο, τσάι σε παραπλάνησαν μου φαίνεται...

30 March, 2007 10:40  

Post a Comment

<< Home