fukuru

Happy people have no stories!

Tuesday, February 20, 2007

5 μικρές αλήθειες (Η ζωή του Giorugosu)

i) Μικρός άκουγα Michael Jackson και μάλιστα χόρεψα το Smooth Criminal στα ένατα γενέθλια μου αποσπώντας το χειροκρότημα των οικείων μου. Τελευταία & μοναδική παράσταση... Επίσης πρώτος δίσκος που απόκτησα ήταν η Τενεκεδούπολη (δώρο του πατέρα) δεύτερος δίσκος (δώρο του ξάδερφου) Seventh Son of a Seventh Son στην ηλικία των δέκα και η δική μου προσωπική πρώτη αγορά το Ice Ice Baby του Vanilla Ice στα δώδεκα μου. Έκτοτε με παρακολουθεί ψυχολόγος ο οποίος κάνει θαυμάσια δουλειά! Όσο για τα μουσικά μου γούστα...

ii) Έχω κοιμηθεί δύο φορές σε πεζοδρόμια λόγω υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ. Την δεύτερη με βρήκε η ασφάλεια. Με έσωσαν οι φίλοι. Την πρώτη με ξύπνησε ο μπάρμαν, σηκώθηκα και γύρισα στο μπαρ για να πιώ κι άλλο.

iii) Αγοράζω μόνο original μουσικά Cd γιατί θέλω να πιστεύω ότι τα λεφτά μου πάνε στον καλλιτέχνη (μαλακία εεεε;) μετά τον Cobain τα λεφτά μου πάνε σε μνημόσυνα.

iv) Ο μεγαλύτερος μου φόβος είναι η μοναξιά (με όλες τις έννοιες). Εάν βρεθώ ποτέ σε αυτή την θέση θα αγοράσω μία καραμπίνα, θα ληστέψω μία τράπεζα, θα με πιάσουν, θα μπω φυλακή και θα κάνω παρέα μ'ένα χοντρό ιδρωμένο λιγδιάρη ψυχοπαθή...

v) Θα ήθελα να ασχολούμαι με όσο το δυνατόν περισσότερα πράγματα και προσπαθώντας να το επιτύχω καταφέρνω να μην είμαι πολύ καλός σε τίποτα. Η μετριότητα σε όλο της το μεγαλείο! Κάπου κάπως κάποτε θα τα καταφέρω.


Ευχαριστώ πολύ την moonshine για την πρόσκληση. Μ'έβγαλε απο ακόμη ένα δημιουργικό αδιέξοδο και τώρα το μπαλάκι πάει στους:
1) Matron Maya
2) Τυρανούλης
3) Βλάχα
4) Jane E.
5) Demonia

7 Comments:

Blogger vlacha said...

Μ'αρέσει πολύ που βρήκες τι θα κάνεις για να αποφύγεις τη μοναξιά!!!

Υ.Γ. Εδώ και 3 βδομάδες δεν μπορώ να ποστάρω, οπότε μπορεί να αργήσω να γράψω τα 5 πράγματα για μένα! Ευχαριστώ για την πρόσκληση πάντως!

21 February, 2007 10:15  
Blogger Giorugosu said...

Η αρχική ιδέα ήταν όλη η παρέα να κάνει ληστεία και να μας πιάσουν να μπούμε φυλακή και να παίζουμε RPG ισόβια!
Κανένα πρόβλημα για το post, υπομονή και κάλλιο αργά παρά ποτέ!

21 February, 2007 11:14  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Το group therapy της blogoσφαιρας συνεχιζεται για 2η εβδομαδα....
Να δουμε τι αποτελεσμα θα εχει...

21 February, 2007 15:59  
Blogger Giorugosu said...

Εγώ πάντως γουστάρω αυτά τα group therapy γιατί δεν κοστίζουν τίποτα & έχουν αρκετά καλό αποτέλεσμα. Τουλάχιστον για μένα... κι όπου μας βγάλει!

22 February, 2007 00:32  
Anonymous Anonymous said...

I douleia den einai dikaiwma einai ekbiasmos!

22 February, 2007 09:19  
Blogger tiranoulis said...

grapse kai ena ekto oti eisai para poli viastikos.... xameno

26 February, 2007 16:56  
Blogger Giorugosu said...

Δεν κατάλαβα, γιατί είμαι βιαστικός;Είμαι οτιδήποτε άλλο
εκτός απο βιαστικός

27 February, 2007 09:32  

Post a Comment

<< Home