fukuru

Happy people have no stories!

Monday, March 05, 2007

Back and forth

Με τον Χρήστο είμασταν παιδικοί φίλοι. Στο σχολείο καθόμασταν στο ίδιο θρανίο. Τα συνηθισμένα. Πηγαίναμε διακοπές μαζί, την πέφταμε σε γκομενοπαρέες, μας φτύνανε, παίρναμε τις μπύρες μας & καθόμασταν στην παραλία & πίναμε. Έτσι μία νύχτα σε μία παραλία της Χαλκιδικής ανακαλύψαμε την κρυμμένη μας δύναμη. Μπορούσαμε να μετακινηθούμε στον χρόνο. Γινόταν μόνο όταν είμασταν μαζί. Είχα δοκιμάσει μόνος μου πολλές φορές αλλα τίποτα. Οπότε απο κάποιο σημείο & μετά αυτή ήταν η μοναδική μας διασκέδαση. Καθόμασταν σπίτι & σπρώχναμε τον χρόνο μπροστά & πίσω. Βλέπαμε ο ένας τον άλλο να μεγαλώνει, να χαρακώνεται το πρόσωπο απ'τις ρυτίδες & μετά να ξανανιώνει, να αναγεννάται. Δυστυχώς δεν μπορούσαμε να κάνουμε & πολλά. Δεν μπορούσαμε να μετακινούμαστε αφού είχαμε κάνει το ταξίδι στον χρόνο. Π.χ. θέλαμε να δούμε πως θα είναι η πόλη σε 20 χρόνια. Ανεβαίναμε στην ταράτσα, κάναμε το ταξίδι & επιστρέφαμε. Προσωπικό αγαπημένο μου ήταν το φύτεμα δέντρων. Βάζαμε ένα σπόρο & σε λίγα δευτερόλεπτα είχαμε μπροστά μας ένα δέντρο 100 χρονών. Μπορούσαμε να διοχετεύσουμε την ενέργεια μας σε ένα συγκεκριμένο σημείο ή αντικείμενο. Η ιδέα μας να κάνουμε κάτι αντίκα & να το πουλήσουμε ήταν ατυχής & παραλίγο να μας καταλάβουν. Έτσι αποφασίσαμε να μην πιέζουμε άλλο την τύχη μας & να παραμείνουμε στην απλή διασκέδαση. Μία μέρα γίναμε απρόσεκτοι & πήγαμε λίγο πιο μελλοντικά απ'ότι έπρεπε. Ο Χρήστος έπαθε εγκεφαλικό εκεί που καθόμασταν & προσπάθησα να μας επαναφέρω & τους δυο αλλά δεν μπορούσα μόνος μου. Οπότε ο Χρήστος έμεινε παράλυτος & πέθανε μέσα σε ένα μήνα. Με πενήντα χρόνια στην πλάτη σου απο το πουθενά δεν είναι παράξενο να αντιμετωπίζω & εγώ προβλήματα υγείας. Ελπίζω να ζήσω ένα χρόνο ακόμη, τόσο μου δίνουν οι γιατροί. Απλά θέλω να δω τον κόσμο να μεγαλώνει σιγά σιγά. Τώρα δεν βιάζομαι πλέον.

21 Comments:

Blogger tiranoulis said...

afti i prwini se exei eksouthenwsei gioka mou...

05 March, 2007 17:22  
Blogger Matron Maya said...

φίλε γάμησες!!!!

05 March, 2007 18:12  
Blogger Giorugosu said...

@tiranoulis: Αν θυμάμαι καλά δεν έχω ακούσει καλό λόγο απο σένα... κανόνισε!

@matron: Σοβαρά; Λές; Μπορεί...

05 March, 2007 18:37  
Blogger Matron Maya said...

πολύ καλό εννοώ σε περίπτωση που δεν το κατάλαβες!!!

αλλά τα καρβέλια καρβέλια βλέπω :P

05 March, 2007 21:22  
Blogger Giorugosu said...

xaxaxaxaxa!!!!

05 March, 2007 22:04  
Anonymous Anonymous said...

10000 xp

06 March, 2007 00:16  
Anonymous Anonymous said...

prepei na psa3eis na vreis thn katana toy Xiro mpas kai sw8eis sthn xhroterh psa3e gia ton idio, grhgora den exeis poly xrono...

06 March, 2007 09:33  
Blogger Giorugosu said...

@anonymous: Yupie!!! Ανέβηκα lvl...

@Geregron: Ο Hiro έχει αποστολή, εδώ είναι pure fun...

06 March, 2007 10:33  
Blogger Κολοκύθι said...

Εντάξει , και εγώ είμαι ο σούπερ γκούφη και πετάω πάνω από ταράτσες. Μια φορά μπλέχτηκα σε κάτι καλώδια της ΔΕΗ. Ασε χάλια.

υγ: Πολύ ωραίο ήταν ρε gioru. Είναι αυτό που λέμε αν δεν είσαι έτοιμος καλύτερα να κάθεσαι στα αυγά σου.

06 March, 2007 10:53  
Anonymous Anonymous said...

ωραίος ο ¨κόσμος¨ σου αλλά ευχαριστώ δεν θα τον επισκευτώ... προτιμώ τον δικό μου που με κάνει να γελάω με όλες τις κοτσάνες που κάνω καθημερινώς........ κοίτα να επιστρέψεις απο το υπερπέραν δεν σου πάει....
φιλάκια......

06 March, 2007 13:05  
Blogger vlacha said...

Κ Ο Ρ Υ Φ Α Ι Ο!
Μπράβο και ξανά μπράβο!

(όχι, δεν τον γλύφω, δεν έχω λόγο
άλλωστε!)

:-)

06 March, 2007 13:07  
Blogger Giorugosu said...

@pumpkin: Κάτι σαν χαρταετός δηλαδή... και αυτή η ΔΕΗ ρε παιδί μου, να μην σε αφήνει να χαρείς τη βόλτα σου!

@spaigeck: Τον έχεις επισκεφτεί ήδη! Δεν πειράζει, υπάρχουν πολλοί bloggers που γράφουν πιο ωραία κείμενα που ίσως να σε ενδιαφέρουν περισσότερο. Άσε που δεν έχω φύγει ακόμα για το υπερπέραν... Thanx anyways!

@Βλάχα: Ευχαριστώ πολύ! Με τα τραγούδια πώς τα πάω; Όλα καλά έτσι;

06 March, 2007 14:04  
Blogger vlacha said...

Μια χαρά τα πας, άλλα μου αρέσουν πολύ, άλλα περισσότερο!

06 March, 2007 16:39  
Anonymous Anonymous said...

υπερπέραν καλεί giorugosu... λαμβάνεις??? αγαπητέ μου αν το blog σου είναι απο το υπερπέραν τότε ναι έχω επισκευθεί το κόσμο σου. Όσο για τα άλλα blogs που έχουν πιο ωραία κείμενα, τι να σου πω.. αν περίμενα να έρχονται στο blog μου για τα ωραία μου κείμενα, τότε δεν θα ερχόταν κανείς.... γράφω απαίσια. Δες καμιά φορά τα σχόλια μου ως χιουμοριστικά....επειδή δέχομαι την πλάκα, κάνω και πλάκα....
ps: μιας και είσαι ακόμα στο υπερπέραν μπορείς να μου πεις αν συμβαίνει κάτι καλό στην ζωή μου????
φιλάκια....

07 March, 2007 13:18  
Blogger Giorugosu said...

Ότι πεις. Αν έκανες πλάκα δεκτόν, αν μιλούσες σοβαρά πάλι δεκτόν. Δεν έχω κανένα πρόβλημα. Όσον αφορά την επίσκεψη βεβαίως & εννοώ το blog μου, εκτός & αν με γνωρίζεις προσωπικά. Ελπίζω να μην κατάφερα να σε διώξω. Σοβαρά! Ευχαριστώ & πάλι!

07 March, 2007 16:04  
Blogger Giorugosu said...

P.S. Κάτι καλό στην ζωή σου... Αναφέρεις έναν καλό στο blog σου οπότε τί περιμένεις απο μένα;

07 March, 2007 16:06  
Anonymous Anonymous said...

λοιπόν αγαπητέ giorugosu, με έκανες και γέλασα με την απάντηση στο ps μου. Ο καλός μου είναι φοβερός.... από εσένα δεν περιμένω να μου πεις για έναν καλό στην ζωή μου αλλά για τίποτα άλλο. Και όχι δεν με κατάφερες να με διώξεις, ίσα ίσα που εκτίμησα το blog σου περισσότερο....
καλημέρα και φιλάκια....

08 March, 2007 10:26  
Anonymous Anonymous said...

και επειδή το ξέχασα..... θα κάνω συχνές επισκέψεις στο υπερπέραν σου για να σχολιάζω ανάλογα.....
φιλάκια......

08 March, 2007 10:28  
Blogger Giorugosu said...

Καλημέρα, φιλιά... Θα περιμένω τα σχόλια σου κι ας μην τα καταλαβαίνω με την πρώτη!

08 March, 2007 13:10  
Blogger Nathalie said...

Wx..Kai twra pou o filos sou paei pagideuthkes kai den boreis na ksanagyriseis pisw??

fovero keimeno...

08 March, 2007 16:12  
Blogger Giorugosu said...

Δεν έχω παγιδευτεί, απλά δεν μπορώ να ξαναγίνω νέος. Προς το παρόν, γιατί όλο & κάποιος θα βρεθεί με τις ίδιες δυνάμεις με τις δικές μου...
Thanx!

09 March, 2007 13:39  

Post a Comment

<< Home