fukuru

Happy people have no stories!

Wednesday, February 28, 2007

Guinness Ad

5 Comments:

Blogger tiranoulis said...

giati den mou eipes oti me travouses video....????

28 February, 2007 16:59  
Blogger ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

Έχουν ξεφύγει οι τύποι. Βρες αν μπορείς και την προηγούμενη που βραβεύτηκε που έχει την εξέλιξη από σκουλίκι σε άνθρωπο - η ιδέα είναι ότι από το σκουλίκι μέχρι τον άνθρωπο πέρασαν αίωνες για μία καλή μπύρα - good things to those that wait - όπως εδώ. Χαιρετώ.

28 February, 2007 21:52  
Blogger Giorugosu said...

@τυρανούλη: Εσύ είσαι; κάτι μου θύμιζαν τα χέρια... απ'το σερβίρισμα απέκτησες τέτοια ευλυγησία;

@demasame re: Την έχω δει πολύ καλή! Σε επόμενο post. Δεν ξέρω τώρα αν μετά την κατανάλωση Guinness βλέπεις διαφορετικά τις συγκεκριμένες διαφημίσεις!

01 March, 2007 09:00  
Blogger vlacha said...

Εμένα πάντως δεν μου πολυάρεσε το concept της διαφήμισης! Ψιλοβαρετό και αδιάφορο το βρήκα. Μήπως μου διαφεύγει κάτι;
:)

01 March, 2007 14:27  
Blogger Giorugosu said...

Βλάχα! Ψιλοβαρετό & αδιάφορο; Μόνο αυτό δεν είναι... Ξαναδέστο προσεκτικά!

01 March, 2007 14:48  

Post a Comment

<< Home