fukuru

Happy people have no stories!

Thursday, January 18, 2007

Σε λίγο 29...

Σε λιγότερο απο (κοίταγμα στο ρολόι του PC) μία ώρα θα είμαι 29. Δηλαδή θα έχω ζήσει full 29 χρόνια & θα μπαίνω στο τριακοστό έτος της ηλικίας μου. Άρα γίνομαι τριάντα; Fuck! Δεν είναι τόσο άσχημο όσο ακούγεται ή δεν ακούγεται τόσο άσχημο όσο φαίνεται; Καιρός για απολογισμό όσων έχω περάσει κλπ.; Δεν νομίζω... Όπως γράφει κάποιος τύπος σε ένα τοίχο κοντά στο σπίτι μου, "Δεν μετανοιώνω για τα λάθη μου, μετανοιώνω για τις αναμνήσεις που έχω απο αυτά!" Τί περιμένω απο το μέλλον; Ότι κάθε υγειής παράφρον, world domination! Αλλά αυτά θα τα ακούσετε απ'τις ειδήσεις.
Το δύσκολο πράγμα πλέον με τα όνειρα μου είναι ότι τώρα ξέρω τί ακριβώς θέλω. Όχι σε γενικές γραμμές, ξέρω ακριβώς τί θέλω στην λεπτομέρεια. Απο το ποιά γυναίκα μου αρέσει, σε ποιά μέρη θέλω να πηγαίνω, μπαράκια που μου αρέσουν & φυσικά ποιά άτομα θεωρώ φίλους μου. Όλα εκείνα που πλησιάζουν σε αυτά αλλά δεν είναι, μπορώ να πω ότι μου είναι άκρως άχρηστα & αποκρουστικά. Κάτι τελευταίο, είμαι Αιγόκερως με ωροσκόπο Αιγόκερω που δεν ξέρω τί πάει να πει αλλά trust me, it sucks big time!

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Χρόνια πολλά φίλε και ότι επιθυμείς στο κ…… να το βρεις, να θυμάσαι ότι οι επιλογές που έκανες σε κάνανε τον άνθρωπο που τώρα είσαι και ΜΟΝΟ αν δεν είσαι ΕΣΥ ευχαριστημένος με τον εαυτό σου έκανες τις λάθος επιλογές, "κάνε αυτό που ΕΣΥ νομίζεις ότι είναι σωστό και όχι αυτό που νομίζουν οι άλλοι"

19 January, 2007 09:39  
Blogger Κολοκύθι said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
Αιγόκαιρος με ωροσκόπο αιγόκαιρο σημαίνει ότι είσαι σταθερός και ολίγον σπασαρχείδης. :-P.
(Δε ξέρω από ζώδεια )

υγ: Στο τι θέλουμε πρέπει να είμαστε ανοιχτοί. Μέτα μπορεί να λές ¨κοίτα να δεις , τελικά το ήθελα και αυτό". Στο τι δε θέλουμε καλό θα ήταν να είμαστε σίγουροι.
υγ2: χρόνια πολλά σου είπα? ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

19 January, 2007 10:58  
Blogger Matron Maya said...

καλά ρε μαλάκα... τι 30 λες
αλλοι κρυβουν χρονια και συ κάθεσαι και λες οτι γίνεσαι 30... ασ μην καθησουμε και αναλύσουμε αυτό το θέμα γιατί το έχουμε κάνει πολλες φορες και δεν καταλήξαμε πουθενά...

geregron έβαλες internet????

19 January, 2007 16:32  
Blogger Giorugosu said...

Επειδή είμαι πολύ κομμάτια λόγω αλκοόλ για να απαντήσω στον καθένα σας ξεχωριστά, έχω να πώ μόνο ένα: I know the pieces fit!
και όποιος κατάλαβε κατάλαβε...

P.S. πολύ γέλιο όταν προσπαθείς να γράψεις ενώ είσαι μεθυσμένος & όλα γυρίζουν. 5min χρειάστηκα για να το γράψω

20 January, 2007 04:56  
Anonymous Anonymous said...

XRONIA POLLA RE C twra to eida :-/

22 January, 2007 19:27  
Blogger vlacha said...

Χρόνια πολλά, πολλά και καλά!!!
:)

23 January, 2007 11:32  

Post a Comment

<< Home