fukuru

Happy people have no stories!

Monday, November 27, 2006

Sunday comes alone again

Είχα τα δάχτυλα μου επάνω στα γόνατα & τα χτυπούσα στο ρυθμό του "Pyramid Song". Λες να το ακούει; δεν νομίζω καθώς η φίλη μου συνέχισε να μου εξηγεί τα προσωπικά της. Είχα πάθει ψύξη με αποτέλεσμα να είμαι κάπως σαν τον Ρόμποκοπ τουλάχιστον στις κινήσεις του κεφαλιού. Οπότε το να κοιτάω μία αυτήν & μία την τηλεόραση ήταν αρκετά επώδυνο. Εστίασα για αρχή στην τηλεόραση, δεν θυμάμαι τί ακριβώς έδειχνε. Πιθανότατα κάποια ενδιαφέρουσα βλακεία. Την άκουγα με πολλή προσοχή, την φίλη μου, & ταυτόχρονα δεν έχανα λέξη απο την εκπομπή. Λες να νομίζει ότι δεν της δίνω σημασία; χλωμό το κόβω γιατί συμμετέχω κανονικότατα στην συζήτηση. Διαφημίσεις, γυρνάω όλο μου το κορμί μονοκόματα & εξηγώ την άποψη μου για τις ανησυχίες της. Συμφωνούμε, διαφωνούμε, ξανασυμφωνούμε, σχεδόν διαφωνούμε μέχρι τις απαραίτητες εξηγήσεις. Ξεκινώ ένα δικό μου θέμα. Το γυρίζει στα προσωπικά της. 2η προσπάθεια, επίσης το συνδέει με τα δικά της & συνεχίζει. ΟΚ λέω, ας περιμένουν τα δικά μου. Όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων... Τέλος συζήτησης!

Πεζόδρομος καφετέρια ήλιος καφές.
Συνέχεια συζήτησης με προσθήκη ενός ατόμου. Πως γίνεται να συζητάνε 3 άτομα, να εννοούν άλλα απο αυτά που λέν & ταυτόχρονα ο καθένας να καταλαβαίνει τα δικά του; Ακόμα δεν το κατάλαβα. Το πρόβλημα μου είναι λέει ότι είμαι πολύ φιλικός απέναντι στο γυναικείο φύλο. Δηλαδή τί πρέπει να κάνω; Να μοιράζω σκαμπίλια δεξιά & αριστερά; Λάθος. Επειδή η συγκεκριμένη φίλη είναι ειδική περίπτωση δεν σημαίνει ότι κάθομαι & συζητάω με όποιον μαλάκα βρεθεί στον δρόμο μου, άντρα ή γυναίκα. Το ακριβώς αντίθετο μάλιστα! Αλλά είναι τυχερή που ανήκει σε ένα κλειστό club 3-4 ατόμων τα οποία χαίρουν της προσοχής μου. Το θέμα είναι, υποστηρίζω, ότι κανείς δεν ενδιαφέρεται για εμένα. Όλοι κοιτάνε την πάρτη τους. Μόνο τα δικά τους & τίποτα άλλο στον κόσμο δεν χαλάει τη ζαχαρένια τους.
Δράση - Αντίδραση, παίρνεις δίνεις. Γιατί να δώσεις αν βλέπεις ότι δεν θα πάρεις τίποτα;
Τότε έλα να μείνεις με τον φίλο σου.
Τέλος συζήτησης

Χάρηκα που την είδα τόσο δυνατή έστω & αν καμμιά φορά την παίρνει απο κάτω. Απόλυτα λογικό το βρίσκω. Κουράγιο & όλα θα πάνε καλά. Δυστυχώς ο χρόνος δεν τα γιατρεύει όλα!

Ο ουρανός είναι γαλανός και ενάρετος όπου κι αν γυρίσεις να κοιτάξεις. Ο ήλιος είναι ανυπέρβλητος και καίει, ακριβώς μπροστά μου, και σήμερα είναι μία πανέμορφη μέρα.

9 Comments:

Blogger Μαύρος Γάτος said...

Το πρόβλημα μου είναι λέει ότι είμαι πολύ φιλικός απέναντι στο γυναικείο φύλο. Δηλαδή τί πρέπει να κάνω;

Aπλά ότι πρέπει να κάνεις υπομονή ώσπου να βρεις την κατάλληλη κοπέλα, που να μην παραμυθιάζεται με τον κάθε ντεμέκ μάγκα που πουλάει μούρη.

(δεν είναι πολλές, αλλά υπάρχουν...)

Καλό βράδυ, καλή εβδομάδα

27 November, 2006 03:29  
Blogger Giorugosu said...

Να 'σαι καλά ρε γάτε. Το θέμα είναι ότι προσπαθούσε ο καθένας να δώσει λύση στα προβλήματα του προτείνοντας διάφορες λύσεις για τα προβλήματα των υπολοίπων. Θα δείξει!
Καλή εβδομάδα να έχουμε

27 November, 2006 11:06  
Blogger Matron Maya said...

μήπως πρέπει να μου πεις και μένα κατι ή θα περιμένω να τα μάθω μόνος μου?

28 November, 2006 14:05  
Blogger Giorugosu said...

Αφού τα ξέρεις απο πρώτο χέρι, εμένα δεν χρειάζεται να με ρωτάς. Στις δύο τελευταίες παραγράφους αναφέρομαι στην Ε,αν ήταν αυτό που σε ανησύχησε

28 November, 2006 14:16  
Blogger vlacha said...

Μελαγχολικός και αισιόδοξος συγχρόνως! Η τελευταία παραγραφούλα πολύ καλή! :)

29 November, 2006 09:12  
Anonymous Anonymous said...

Χαίρομαι που με πρόσεχες....

29 November, 2006 12:18  
Blogger Giorugosu said...

@Βλάχα: Είδες τί πολύπλευρο ταλέντο που είμαι;Δυστυχώς τα λόγια δεν είναι δικά μου, "Ο επιζών" του Chuck Palahniuk.Μόλις διάβασες το τέλος του βιβλίου ;-)

@Τυρανούλης:
Μη μου πεις ότι έχεις αντίρρηση; Προσέχω πάντα τους φίλους μου, την ίδια μου τη μάνα δεν θα πρόσεχα!

29 November, 2006 16:06  
Anonymous Anonymous said...

Δεν έχω καμία απολύτως αντίρρηση...
Πάντως με το που το διάβασα να ξέρεις ότι έπεσα πάρα πολύ

29 November, 2006 16:23  
Blogger Giorugosu said...

Γιατί έπεσες;Δεν είπα τίποτα άσχημο,εκτός & αν δεν συμφωνούσες με αυτά που λέγαμε!
Αααααααα,το βρήκα,είναι επειδή έφυγα έτσι; No worries ρε συ, θα επιστρέψω σύντομα ελπίζω.

29 November, 2006 19:23  

Post a Comment

<< Home