fukuru

Happy people have no stories!

Wednesday, November 29, 2006

Κυρία απατά τον Κύριο...

Σήμερα πήρα μέρος σε ένα απ'αυτά τα κουτσομπολίστικα πρωινάδικα. Δεν έχει σημασία ποιο, δεν έχει σημασία γιατί ή μάλλον έχει; Ας αποφασίσετε μόνοι σας. Βαριόμουν τόσο πολύ σήμερα το πρωί προς μεσημεράκι & άνοιξα την τηλεόραση. Δεν είχε τίποτα, ως συνήθως. Τηλέφωνο Επικοινωνίας τάδε, κολλημένο στο κάτω μέρος της οθόνης. Μοίραζαν δώρα ή λεφτά ή κουτιά, κάτι απ'αυτά. Δεν μ'ενδιαφέρουν τα δώρα.
Επόμενος σταθμός, όλα τα λεφτά! Με το πρόσωπο γεμάτο ανησυχία, να κατανοήσουν το πρόβλημα της κυρίας. Πήρα το νούμερο που έλεγε. Μου απάντησε μία κοπέλα & μου ζήτησε το νούμερο μου για να μην πληρώνω. "Μία ζωή την πληρώνω την πουτάνα, αυτά θα τσιγκουνευτώ!" της φώναξα. Δεν μάσησε & το ξαναζήτησε. Της το έκλεισα στην μούρη.
Το βραδάκι θα κάνει παράπονα για την κωλοδουλειά της στις φίλες της.
Επόμενος σταθμός. Κατ'ευθείαν τηλέφωνο. Ούτε που προλαβαίνω να διαβάσω για τί πράγμα μιλάνε. "Απατώ τον σύζυγο μου με τον γείτονα,αλλά αυτός δεν ξέρει τίποτα". Κι όμως ξέρω, λέω απο μέσα μου. Στο τηλέφωνο δεν θέλουν ούτε να με πάρουν τηλέφωνο ούτε τίποτα. Τους ζητάω να αλλοιώσουν την φωνή μου γιατί είμαι γνωστός & που και που τραγουδάω σε κάτι μπουζούκια. Άσχετο! Η παρουσιάστρια με ανακοινώνει στην σύζυγο μου. Μένει άναυδη η κυρία. Εγώ αποφασίζω να το παίξω κύριος στην αρχή. Παρακάλια, να βρούμε μία λύση κλπ. Δεν μασάει, μου αραδιάζει κάτι παράπονα. Την γράφω στ'αρχίδια μου & συνεχίζω. Τί βρήκες σ'αυτόν μωρή; Η αναπόφευκτη σύγκριση! Αλλά & πάλι μονολεκτικές απαντήσεις απο την κυρία. Λες να με κατάλαβε; Ίσως αλλά τί να πει;
Βαρέθηκα & αρχίζω το ξέσπασμα, έτσι απλά, ξαφνικά και απότομα! Βρισίδια, κλάμα, βρισίδια λυγμοί... και πάνω που θα το έκλεινα απειλώντας να αυτοκτονήσω, πέφτουμε σε διαφημίσεις. Έτσι απλά, με διέκοψε στην μέση του "Γαμώ τον..." για να μου πει όλο νάζι & χαζοχαρά "Να δούμε μαζί τους δωροθέτες μας!" Για άλλη μία φορά βαρέθηκα. Τρίτη & φαρμακερή,το 'κλεισα. Όταν επιστρέψανε απο τις διαφημίσεις, είχαν αλλάξει θέμα. Σκέφτηκα ότι ίσως η σύζυγος μου να ήταν βαλτή, απλά για να έχουν κάτι να πουν, μπήκα & εγώ στην φάση & τώρα γελάνε όλοι. Απο τον σκηνοθέτη μέχρι τον τύπο στο κυλικείο.
Αηδίασα, άνοιξα το ψυγείο και πήρα μια μπύρα.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

agoraki mou sou exw pei 100 fores min vlepeis tv akou kana tragoudaki des ligo mtv kai mad.
axxxx alkoliko tha se kanei i elliniki tv pou na evlepes kai vera sto deksi....

29 November, 2006 20:52  
Blogger Μαύρος Γάτος said...

Ωραίος!!!

Σ:))))

29 November, 2006 21:03  
Blogger vlacha said...

Άσχετο τελείως, αλλά ήθελα να σου πω ότι μου αρέσει πολύ που όταν μπαίνω στο blog σου γίνομαι "superior lifeform"!!

30 November, 2006 10:58  
Blogger Giorugosu said...

@tyranoulis: MTV & VH1 παρακαλώ, όχι και Mad!!! Αφού στο είπα χίλιες φορές απο ελληνικά μου αρέσει μόνο η Καλομοίρα

@Γάτος: Thanx a lot...

@Vlacha: Εννοείται ότι μόνο "superior lifeforms" ασχολούνται με μένα!

30 November, 2006 21:34  

Post a Comment

<< Home