fukuru

Happy people have no stories!

Tuesday, May 22, 2007

Q&A

Μετά απο πάσα της spaigeck απαντώ στα κάτωθι ερωτήματα:

1)Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι; Αυτή που κόβεται στα τρία... NOT!

2)Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί; Κυρίως οι μυς του σώματος μου!

3)Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια; Τις προάλλες που είδα τον Bush να αποδεικνύει για άλλη μία φορά πόσο πολύ βλακεία διαθέτει...

4)Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι; Η μετριοφροσύνη!

5)Το βασικό ελάττωμά σας; Δεν έχω, είμαι τέλειος... & μετριόφρων!

6)Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια; Σ'αυτά που έχουν μία πολύ καλή εξήγηση.

7)Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο; Δεν το έχω σκεφτεί.

8)Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα; Αυτοί που παλεύουν στην Αφρική για να σώσουν όλους αυτούς που πεθαίνουν εξ'αιτίας μας.

9)Το αγαπημένο σας ταξίδι; Edinburgh & μόνο Edinburgh...

10)Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς; Μπουκόφσκι, Λάβκραφτ, Κλάρκ.

11)Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα; Τα στοιβαρά του μπράτσα...

12)... και σε μια γυναίκα; Τα στοιβαρά της μπράτσα...

13)Ο αγαπημένος σας συνθέτης; Thom Yorke, Kurt Cobain...

14)Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους; Δεν μπορώ να σφυρίξω οπότε τραγουδώ το Judith απο τους A Perfect Circle

15)Το βιβλίο που σας σημάδεψε; The Rama Series απο τον Arthur C. Clarke

16)Η ταινία που σας σημάδεψε; Ο Σημαδεμένος, αν & δεν το έχω δει ακόμη, shame shame...

17)Ο αγαπημένος σας ζωγράφος; Enki Bilal & H.R.Giger

18)Το αγαπημένο σας χρώμα; Ανοιχτό γαλάζιο

19)Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας; Ένα ριφάκι που έβαλα πριν το σόλο σ'ένα τραγούδι όταν ακόμα είχαμε συγκρότημα.

20)Το αγαπημένο σας ποτό; Μπύρα βαρελίσια

21)Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο; Για τον πρώτο μου έρωτα.

22)Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα; Τον ήχο που κάνουν πολλοί άνθρωποι όταν τρώνε.

23)Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία; Ταινίες & μουσική.

24)Ο μεγαλύτερος φόβος σας; Η μοναξιά!

25)Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα; Όταν κάνω πλάκα...

26)Ποιο είναι το μότο σας; This is bullcrap!

27)Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε; Στην μέση μίας ατομικής έκρηξης.

28)Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει; Τα αφήνω όλα στα χέρια σου...

29)Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό; Προσπαθώ να φτάσω στα 46+2. Δεν εννοώ χρόνια...

Αυτιάααααα, όποιος θέλει παίρνει πάσα! Τα φιλιά μου...

2 Comments:

Blogger Jane E. said...

Πού είσαι Προυστ να ευλογήσεις τα παιδιά σου...:))) Well done :p

23 May, 2007 01:53  
Blogger Giorugosu said...

Προύστ, my father? Κάπου τον έχω ακουστά, wikipedia, search... μάλιστα!!! Πολύ βαρύς & ασήκωτος φαίνεται ρε παιδάκι μου... Ενδιαφέρον! Thanx a bunch! :-)

23 May, 2007 10:53  

Post a Comment

<< Home