fukuru

Happy people have no stories!

Friday, May 25, 2007

Η φίλη μου η Τράπεζα!

Έχω ένα κουμπαρά & κάθε τόσο γεμίζει & μου έχει προσφέρει ταξίδια, ρούχα, Cd, ηλεκτρικές συσκευές κλπ. Πολύ καλό πράγμα η αποταμίευση! Τα κέρματα συνήθως τα πηγαίναμε στον φούρνο της γειτονιάς αλλά όταν δεν θέλει ψιλά πρέπει να βρείς άλλους τρόπους να τα ξεφορτωθείς. Λογικά το επόμενο βήμα είναι η τράπεζα.
Πολύ απλά & λογικά η διαδικασία είναι ότι πας στο ταμείο, κάνεις κατάθεση διότι και τα κέρματα είναι λεφτά του Ελληνικού κράτους.
Μακάρι να ήταν τόσο εύκολα τα πράγματα...
Εάν τα κέρματα είναι αξίας μέχρι 150 ευρώ πρέπει να πληρώσεις 3 ευρώ, εάν είναι μέχρι 500 ευρώ πληρώνεις 6 ευρώ & εάν είναι πάνω απο 1000 ευρώ πληρώνεις 10 ευρώ.
Για ποιό λόγο πληρώνεις θα μου πείτε; Για να κάνεις τα ψιλά χαρτονομίσματα & μετά να πας να κάνεις την κατάθεση στο ταμείο... Δηλαδή δεν δέχονται κατάθεση σε κέρματα που επαναλαμβάνω είναι λεφτά του Ελληνικού κράτους! Δεν κάνω ούτε συνάλαγμα ούτε κάποια άλλη περίπλοκη διαδικασία, απλά μία κατάθεση.
Μου το απαγορεύουν ακόμη & αυτό!
Να μην μιλήσω για την "Τήρηση/Παρακολούθηση & Φύλαξη" με κωδικό 092 που χρεώνουν 2,25 ευρώ. Δηλαδή για να κρατάνε τα λεφτά μας, να τα χρησιμοποιούν στις διάφορες συναλλαγές τους & να βγάζουν κέρδος, θα πρέπει να τους πληρώνουμε; Μάλλον το αντίθετο θα πρέπει να γίνεται. Μα τί λέω; Υπάρχει & ο τοκισμός... Yeah, right! 
Όπως είχε πει η καθηγήτρια μου στα αγγλικά, "Εάν ποτέ αποφασίσεις να ληστέψεις τράπεζα θα σε βοηθήσω κι εγώ!"

3 Comments:

Blogger tiranoulis said...

ou mpleksis me trapezes gioka mou...

25 May, 2007 17:21  
Blogger Jane E. said...

Ελεύθερο πνεύμα η καθηγήτρια, χα!

29 May, 2007 05:25  
Blogger Giorugosu said...

@τυρανούλης: Προσπαθώ, αλλά μάλλον αυτές με μπλέκουν!

@Jane E.: Η καθηγήτρια είναι όλα τα λεφτά, 45 χρονών Αγγλίδα με χαμένο σπίτι & επιχείρηση απο την τράπεζα!

29 May, 2007 09:26  

Post a Comment

<< Home