fukuru

Happy people have no stories!

Friday, August 22, 2008

Make love, not Facebook!

Λοιπόν αυτή τη φορά βγήκα εντελώς απο το Facebook. Ή τουλάχιστον έτσι πιστεύω. Πάντως βρήκα τρόπο να διαγράψεις εντελώς το account σου και όχι να το απενεργοποιήσεις όπως πολύ ύπουλα σε υποχρεώνουν οι διαχειριστές του site.

Οι λόγοι που βγήκα είναι πολλοί. Βασικά το γεγονός ότι τερμάτισα το περίπτερο έπαιξε μεγάλο ρόλο στην ολοκλήρωση μου ως άνθρωπο και ως ανώτερο, "κοινωνικά" και "πνευματικά", ον. Και γι'αυτό τον λόγο θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους αυτούς που με βοήθησαν να επιτύχω τον σκοπό μου...

Με λίγα λόγια, είναι μία μαλακία και μισή το όλο θέμα, δεν προσφέρει πραγματικά τίποτα, φίλους πρέπει να βρίσκεις έξω, να πας για καφέ, για ποτά, για κρασοκατάσταση, να κλαίτε μαζί, να γελάτε μαζί και να μαλώνετε μαζί, δίπλα δίπλα, φάτσα φάτσα dude!

Αν είναι να ξαναβρεθώ με τους συμμαθητές μου, να δω τις ζωές τους, με τα κουτσούβελα, τις δουλειές, τα ένσημα και να τις συγκρίνω με την δική μου ώστε να νιώσω περήφανος που είμαι ανώτερος άρχοντας σε 3 κρατίδια της πρώην Σοβιετικής Ένωσης, φύλαρχος σε 5 απο τις 7 φυλές του Αμαζονίου και λείαν συντόμως ο πρώτος άνθρωπος που θα πάει στο κέντρο της γης, συγγνώμη αλλά δεν θα πάρω. Έχω χαθεί απο αυτά τα άτομα για χίλιους δυο λόγους, life is like that man, why change it?

Οπότε αν είναι να κάτσω μπροστά στον υπολογιστή προτιμώ να δω το "It's always sunny in Philadelphia"... Βασικά ξεχάστε ότι είπα πριν για το Facebook και δώστε βάση σ'αυτό. Δείτε το "It's always sunny in Philadelphia"! Μαύρο χιούμορ at it's finest! Ειδικά η 2η σεζόν...

2 Comments:

Blogger Nathalie said...

Έχεις απόλυτο δίκιο. Και αυτό με τους παλιούς συμμαθητές μεγάλη μούφα. Αν πραγματικά ενδιαφέρεται κάποιος γι'αυτούς θα έψαχνε να τους βρει. Δε θα περίμενε να τους κάνει friends στο facebook.
Αλήθεια πώς διαγράφουμε τελείως έναν account???Θέλω κι εγώ!

29 August, 2008 12:21  
Blogger Giorugosu said...

Πάνε εδώ:

http://www.facebook.com/group.php?gid=16929680703

και διάβασε, κάπου σου λέει να στείλεις email. Αυτό...

29 August, 2008 15:00  

Post a Comment

<< Home