fukuru

Happy people have no stories!

Tuesday, August 05, 2008

Γενέθλια ρε σεις...

Ξέχασα τα γενέθλια του παιδιού μου ως καλός και στοργικός πατέρας... Μετά το φαγητό το έδειρα κιόλας!

Κλείνει 2 χρόνια και πάμε σιγά σιγά πλέον, δεν ξέρω κατα πόσο θα κλείσουμε και 3ο χρόνο... Δεν προβλέπω κατάθλιψη αυτόν τον χειμώνα, ο λόγος είναι κρυφός σαν τον βήχα μου.

Βλάχα πρέπει να παντρέψουμε τα τέκνα μας μου φαίνεται! Πιστεύω θα είσαι καλή συμπεθέρα!

Άϊντε τα λέμε μετά τις διακοπές! Να δούμε πότε θα δω την Α.υτού Μ.εγαλειότης;!

1 Comments:

Blogger vlacha said...

Κι εγώ σε θέλω για συμπέθερο!
Χρόνια πολλά και για το μπλογκ! (ναι, να είναι πολλά)

Υ.Γ. Έχω ρωτήσει τους πάντες για την Α.υτού Μ.εγαλειότητα και κανείς δεν κατάλαβε τι εννοείς!(You 're killing me!)

22 August, 2008 01:22  

Post a Comment

<< Home