fukuru

Happy people have no stories!

Wednesday, May 28, 2008

Ευρωόραση

Λοιπόν, τώρα που πέρασαν οι μέρες μπορούμε να μιλήσουμε πιο σοβαρά για το θέμα.
Καλύτερο τραγούδι με διαφορά ήταν το Γαλλικό με τον Sebastien Tellier.
Μην τρελαθούμε κιόλας, ο άνθρωπος χαιρετάει στην αρχή, out of frame την περισσότερη ώρα, πίνει και λίγο ήλιο απο το μπαλόνι... Τί άλλο θέλουμε απο έναν performer? Definitely my personal favourite!




& η Καλομοίρα τώρα έγινε πρώτη στην καρδιά μας; Τί να πούμε και εμείς που την έχουμε κορώνα στο κεφάλι μας...

2 Comments:

Blogger vlacha said...

Εσύ τώρα αστειεύεσαι, αλλά πραγματικά τον Γάλλο τον χαντάκωσαν!
Εμένα μου άρεσε ο Δανός(και το τραγούδι του)!!! (Ε, να μην πω κι εγώ την άποψή μου;)

02 June, 2008 12:52  
Blogger Giorugosu said...

Αν & μοιάζει απίστευτο, πραγματικά μου άρεσε ο Γάλλος όπως & οι Τούρκοι.
Κατα τα τ'άλλα μία απ΄τα ίδια!

02 June, 2008 20:14  

Post a Comment

<< Home