fukuru

Happy people have no stories!

Wednesday, August 15, 2007

Diving in liquid skies

Σηκώθηκα απ'την πετσέτα που είχα απλώσει στην άμμο. Παράξενη αίσθηση η σιωπή, εφ'όσον περιτριγυρίζεσαι απο τόσους πολλούς ανθρώπους. Κοίταξα τριγύρω μου. Όλοι στέκονταν όρθιοι & κοιτούσαν τη θάλασσα... Είχαν σταματήσει οποιαδήποτε ασχολία είχαν & απλά κοιτούσαν την θάλασσα... Πλησίασα το νερό για να έχω μία πανοραμική άποψη. Τα δάχτυλα μου βράχηκαν & βυθίστηκαν απαλά στην άμμο. Δεν μπορούσα να καταλάβω τί ήταν αυτό το οποίο όλοι πρόσεχαν με τόση αφοσίωση. Τότε συνειδητοποίησα ότι κανείς δεν υπήρχε μέσα στην θάλασσα. Όλοι στέκονταν στην παραλία. Κούνησα τα δάχτυλα για να αισθανθώ το νερό στα πόδια μου. Έκαιγε. Δεν ήταν ζεστό, έκαιγε. Τότε κατάλαβα ποιό ήταν το σημείο που όλοι κοιτούσαν.
Πέρα στον ορίζοντα εκεί που η θάλασσα συναντά τον ουρανό & αναμειγνύονται τα χρώματα τους, βρισκόταν ο Ήλιος. Όπως σε ένα ηλιοβασίλεμα. Μόνο που εδώ ο Ήλιος έδειχνε να έχει βυθιστεί ο μισός μέσα στο νερό κυριολεκτικά. Οι ακτίνες του έμπαιναν μέσα στη θάλασσα & έπνιγαν το νερό σε ένα κοκκινωπό χρώμα φωτιάς. Οι συνεχείς εκρήξεις του φούσκωναν την θάλασσα δημιουργώντας πίδακες ατμού.
Στην παραλία όμως τα πράγματα ήταν ακόμη ήρεμα, λες & είμασταν σε απόσταση ασφαλείας. Ακούμπησα τα χέρια μου επάνω στο νερό. Τα σήκωσα ψηλά προς τον ουρανό. Με μία απότομη κίνηση προς τα κάτω σαν να κολυμπούσα σηκώθηκα απο το έδαφος. Μία δεύτερη κίνηση με έφερε πιο ψηλά στο γαλάζιο του ουρανού. Ώσπου τελικά κατάφερα να κάνω την βουτιά μου στα καταγάλανα νερά του ορίζοντα. Κοίταξα κάτω τους ανθρώπους να παρατηρούν ακόμη τον Ήλιο. Έκλεισα τα μάτια & βούτηξα προς τον βυθό. Είδα γαλαξίες, πλανήτες & την γέννηση μικρών άστρων. Δεν έβλεπα καθαρά. Θα μπορούσα να πάρω τη μάσκα μου για να βλέπω καλύτερα σκέφτηκα. Όταν ξαναβγήκα στην επιφάνεια ο Ήλιος κόντευε να βυθιστεί τελείως. Όμως έμοιαζε τόσο λαμπρός όσο ποτέ. Πλησίασα ένα σύννεφο & μπήκα μέσα του. Με τύλιξε σαν μετάξι & με προστάτευε απο τα βλέμματα των γλάρων. Βγήκα απέναντι κοίταξα τον Ήλιο & κολύμπησα προς την μεριά του.Έπρεπε να ενωθώ με τα χρώματα τους, να γίνω μέρος της ίριδας, κομμάτι του φωτός.
Διαλέγω το ουράνιο γαλάζιο.

3 Comments:

Blogger Jane E. said...

Το βιβλίο πώς σου φαίνεται;

:)

19 August, 2007 01:58  
Anonymous Anonymous said...

Διαλέγεις το γαλάζιο ε;
Χμμ....

19 August, 2007 14:43  
Blogger Giorugosu said...

@Jane:
Απ'το βιβλίο διάβασα 3 κεφάλαια & τώρα δεν είμαι στην κατάλληλη ψυχολογική κατάσταση για να συνεχίσω.
Πιθανόν μέχρι τέλος Σεπτέμβρη να το έχω τελειώσει... Ξέρω ξέρω, είμαι άθλιος! Αλλά είναι πολύ ενδιαφέρον, ελπίζω να μην χάσω το νόημα.

@Pascal:
Πίστεψε με πρώτα το έγραψα & μετά ανακοίνωσε τις εκλογές... Ούτε ο ήλιος είναι υπονοούμενο!!! ;)

19 August, 2007 23:17  

Post a Comment

<< Home