fukuru

Happy people have no stories!

Tuesday, July 17, 2007

Τί άλλα;

Δεν ξέρω τί να γράψω...
Οπότε θα σας πω τα νέα μου.
Τον ελεύθερο χρόνο μου τον περνάω παίζοντας UNO ή Battlefield 2 στο Xbox360
ή βλέπω Family Guy στο PC, είμαι στον 2ο κύκλο.
ή διαβάζω "Το Σπήλαιο των Ιδεών", μία ευγενική χορηγία της Jane E.
Θα πάω σήμερα να δω Transformers στο cinema
αλλά κατα βάθος θέλω να κάτσω σπίτι και να δω το Zodiac.
Περιμένω να έρθει ο Σεπτέμβρης μπας και αγοράσω αυτοκίνητο...
Τρέμετε Φανταχτερέ & Τυρανούλη, θα φάτε την σκόνη μου...
Εκτός και αν έχετε κλειστά τα παράθυρα και ανοιχτό το A/C.
Επίσης θα πάω διακοπές στην Σύρο & μετά θα χωρίσω.
Θέλω να τρώω noodles & να έρθει κάποιος να με ρωτήσει τί ώρα είναι.

9 Comments:

Blogger vlacha said...

Την σκόνη σου ο Τυρανούλης αποκλείεται να την φάει, ο Φανταχτερός είναι σίγουρο (συγνώμη μωρούλι!!!).

Το Family Guy είναι καλό;

Σύρο δεν έχω πάει ποτέ, καλά να τα περάσεις! ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΧΩΡΙΣΕΙΣ; Και ειδικά μετά τις διακοπές, όπου είναι ευκαιρία να βρεις άλλη;

Περνάω κι εγώ φάση με noodles! Παχαίνουν τα άτιμα!

Φιλιά!

17 July, 2007 12:00  
Blogger Giorugosu said...

Το Family Guy είναι πολύ καλό. Μιλάμε για επίπεδο Simpsons!

Θα χωρίσω γιατί δεν έχω άλλη υπομονή... Μέχρι & η δική μου εξαντλείται! Μεγάλη ιστορία...

Noodles απο το Mongo!! Best fast food ever... αλλά όχι junk food!

17 July, 2007 12:16  
Blogger Matron Maya said...

τι ώρα είναι?

17 July, 2007 14:44  
Blogger Jane E. said...

Ποιους Simpsons?

Το Family Guy RULES! :p

(Πολύ εύκολα τα φτιάνετε και τα χαλάτε εσείς ω τα νέα παιδιά...)

17 July, 2007 15:00  
Blogger Giorugosu said...

15:00 αλλά δεν τρώω noodles...

17 July, 2007 15:00  
Blogger Giorugosu said...

"The Simpsons did it"...
http://www.youtube.com/watch?v=zZnNsbtsUV0

Δύσκολοι καιροί για τις σχέσεις!

17 July, 2007 15:05  
Blogger vlacha said...

Το Family guy τελικά είναι καρτούν;

Εγώ τρώω noodles από το Moshi-Moshi που είναι δίπλα στο σπίτι μου. Καλά είναι, έχω φάει και καλύτερα.

Έχω φίλη ελέυθερη που μένει Σαλονίκη, ΚΟΥΚΛΑ, όποτε θα ανέβω θα σου την γνωρίσω!!! Άντε άρχισαν τα προξενιά, όλοι για σένα δουλεύουμε!!!
:)

18 July, 2007 09:24  
Blogger Κολοκύθι said...

Και εγώ έχω μια καλή κοπέλα στο χωριό, πρώτο πράμα σε λέω, εχει και γίδια και στρέμματα με ελιές. Ε εντάξει, έχει κάποια προβληματάκια αλλά αυτά θα τα καταλάβεις στη πορεία.

18 July, 2007 10:03  
Blogger Giorugosu said...

@Βλάχα: Τί νόμιζες ότι είναι;
Εάν ήταν το mongo δίπλα στο σπίτι μου θα ήμουν 200 κιλά... Ευτυχώς είναι στην άλλη άκρη της πόλης!
Αυτή είναι εκείνη που λέγαμε & την άλλη φορά; Περίμενε να χωρίσω & βλέπουμε.

@κολοκύθι: Same as βλάχα. Περίμενε να χωρίσω πρώτα... Αλλά θα ρίξω μια ματιά στα γίδια & στις ελιές, έρχονται δύσκολες μέρες!

18 July, 2007 12:06  

Post a Comment

<< Home